Organisatie en proces developer Nadia Medewerker van de maand december 2018

Nadia is genomineerd voor medewerker van de maand vanwege haar proactieve bijdrage in klanttrajecten en de manier waarop ze impact mapping heeft geïntroduceerd bij klanten. Afgelopen maand speelden diverse grote klanttrajecten waarbij zeker de planningen en deadlines een uitdaging waren. Nadia heeft pro-actief, met hart voor de klant en ons bedrijf, bijgestuurd waar nodig en zelf een belangrijke bijdrage geleverd in de totstandkoming van de offertes, overdags maar ook veel ’s avonds. Daarnaast heeft ze collega’s gemobiliseerd om samen tot goede resultaten te komen. Tevens heeft ze succesvol impact mapping op de kaart gezet bij zowel klanten als intern. Er zijn nu al lopende klanttrajecten waarbij we door deze aanpak echt het verschil maken ten opzichte van concurrenten. Nadia heeft onze kernwaarden initiatief, blijven ontwikkelen, betrokken en collectief willen winnen hierbij ten volste toegepast en continu ‘geademd’.

Nadia was je verrast over de uitverkiezing Medewerker van de maand?

” Ja, ik verwacht zoiets nooit. Ik nomineer graag anderen. Wat ik doe is mijn werk.”

Op de kernwaarden ‘initiatief nemen’, ‘collectief willen winnen’, ‘betrokken’ en ‘blijven ontwikkelen’ ben je medewerker van de maand geworden. Kan je uitleggen wat je hiervoor gedaan hebt?

”Een methode ontwikkelt waarmee je de doelen kan achterhalen bij klanten. Zodat we een advies geven wat perfect aansluit bij de groei van hun organisatie. De bovenste laag van onze piramide ‘klanten succesvol laten zijn’. En het tweede is dat we ondanks strakke deadlines de dingen als team voor elkaar hebben gekregen.”

Heb je nog een tip voor andere collega’s?

”Wees niet bang om de voorop loper te zijn en dingen uit te proberen, wie weet wordt het een succes en kunnen we daardoor het verschil maken bij klanten.”

Meer nieuws